Onsdag

Och jag känner mig slö... Har inte sovit så värst bra inatt och drömde bara jobbiga drömmar. Steg upp nu kl:09 och måste samla kraft att duscha.. Hatar att göra det på morronen. Menmen... Det måste väl göras ändå i guess.


Störande att bloggkoll inte funkar nu heller, Jag gillar ju att läsa igenom alla inlägg jag missat under kvällen,natten,morronen.



Och ja, Den här veckan känns typ lång och seg. Men idag ska jag övningsköra, Imorn ska vi tjejer och fika hos Sandra och på Fredag kommer min Älskade. Så nåt att se fram emot har jag ju varje dag iaf =) I Helgen ska jag kanske äta middag med Amanda men det har vi inte bestämt riktigt säkert ännu.




Måste bara tillägga att det finns ingen tid på dagen som jag gillar så mycket att lyssna massa musik som på morronen. Som för att komma igång med dagen typ.. Bra musik som man blir på bra humör av, Riktigt högt.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0