Me Bored

Jag är fortfarande stört less på allt svammel med halkbanor och körskolor. Bokade en tid idag för att göra Manöverprovet på Börjes men dom gör tydligen inte sånt där utan dom kollar på ens körning i allmänhet och när man är redo för halkbanan (Enligt dem) ger dom en ett intyg. Och om man inte tänker ta en massa lektioner då ? Om man bara vill göra det förbannade provet !!!!!... Jävla cepen, Ska iaf dit på en lektion så får jag höra vad hon säger. Inte förräns den 30 September fanns det nån tid.. Vadå LESS ?

Det positiva just nu är väl att vi är lediga Imorn och på Torsdag, Eller lediga å lediga. Vi ska jobba hemma.. Halva folkhälsoläxan har jag gjort, Historieläxan och börjat småskissa lite på projektarbetet. Ska iaf fara ut på Storheden imorn och kika efter lite smått och gott.. Ska b.la. köpa nå badolja/badsalt eller liknande. Sen får vi se vad jag hittar för något. Det är alltså nåt litet till Emil jag ska leta efter... Vi har bestämt att inte köpa nåt stort till 1årsdagen utan göra nåt för pengarna istället.. Typ äta på nåt finare ställe.


Jag är cepesugen på nåt gott nu och på dåligt humör. Antar att de blir en promenad til kiosken.. Där jag ändå aldrig kan bestämma mig för vad jag vill ha och blir ännu surare.. surt. Eller så ids jag inte ens gå dit.. Brukar va så. Så jävla less


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0