Lyckliga Jag

Åååh :)

Jag har varit på världens sämsta humör hela kvällen, Har inte funnits ett ruttet piss-skit att göra och jag har varit SÅ less !... Men nu, Nu ringde nyss Emil världens sötaste samtal... Han sa så fina saker så jag blev alldeles rörd och började längta ihjäl mig efter honom.

Min världens bästa, Vad faan vore jag utan dig ?




Det här blir ju sista uppdateringen ikväll så jag tänkte berätta lite om dagen då. Efter att jag hade varit på Storheden kom jag ju hem och fixade lite, När Mamma kom hem övningskörde jag till Dollarstore och det gick bra men jag hittade ingenting där.. Jag är på jakt efter en fin glasburk med lock som jag ska sätta badsaltet i så ska kika lite på internet nu på typ ikea osv.

Och vad som händer imorn har jag ingen aning om ? Har absolut inte nånting planerat och vi är ju som sagt lediga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0