Listing

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT...
Kräkas:
Dirty Sanches kan man fan börja må illa av.
Gråta: Extreme Homemakeover, JA SKOJJA !! Kanske en sorglig film.
Skratta: That's 70's show, Malcolm ett geni i familjen
Bli glad: Jaa.. Ingen aning.
Byta kanal: Ointressanta program.
Inte zappa: Intressanta program ?

SENASTE...
äckliga lukt du känt: En äcklig happiskvinna på ikea som STANK PISS på ca 20 meters avstånd.
goda lukt du känt: Vet inte, Har ont i huvet så då är jag jävligt känslig på lukter.
gången jag kände mig lycklig: Jag vet inte, Är en sån negativ jävel så jag låter nog inte ens mig själv vara det.
gången jag grät: Ja men de är ju skönt att de är så länge sen att man inte minns det iaf ! :D
inköpet: Senaste.. Öl i Finko.
spanet: Spanar fan bara på min karl å ingen annan :)
biofilmen: Oj, Ingen aning.
palmen jag låg under: Stackars mig har aldrig ens sett en äkta palm irl.
person jag velat ge en käftsmäll: Emil kanske :D

PEST ELLER KOLERA...
gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve:
Haha.. Hm.. Karaoke ?
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: Aldrig mer äta chips
vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: Haha Linda Rosing lätt.
lyssna i 24h på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger med sina bästa citat: Haha fan den var knivig.. Tar väl BögErnst då
göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: Röntgen lätt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0