Hemma Igen

Idag var jag tvungen att stiga upp redan 05.05 för att hinna med min jättetidiga buss.. Som jag sov i precis hela vägen, Lite väl skönt å slippa vara vaken den där skitsträckan. Så där satt jag och sov å sov å sov.. Och mitt huvud ramlade å for sådär jobbigt som när man sover i bilar å bussar.. Sen vaknade jag av att jag snarkade till jättehögt, Det är alltid lika pinsamt.

Kom fram till lule 10.25 och snabbade mig till skolan.. Hade Samhälls, Svenska och Historia idag. Har fått två nya lärare som är helt seriösa.. Alltid lika jobbigt.

Sen funkade inte mitt busskort heller fast jag fyllt på det förra veckan.. Så ja... Det var oxå störande. Men nu är jag hursomhelst hemma och kan känna lugnet. Börjar inte förrän 12.30 imorn, Har en lektion och sen frisör så den dagen ska jag väl orka med ;)... Ska äta och byta sängkläder nu.



I med och motvind, Alltid Du & Jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0