Gaash

Nu har jag stört ont i huvet igen men innan jag går och vilar ska jag berätta om min dag.


Den började ju som ni kanske läst med en rejäl försovning för att jag ställt klockan fel och inte märkte det förrän klockan 8 då det var ganska för sent, Som tur var kom Sandra och hämtade upp mig (Och cissi som oxå var sen) åsså for vi och lärde oss Qi gong och Thai Chi. När det sen var dags för Thaimassage smet vi.. Hoppas läraren inte märkte.

For och hämtade Tilde och sen for vi mot Happis där alla var precis så risiga som ordet happistattare påpekar. Vi gick iaf runt där i affären å den enda saken jag kom dit för att köpa fanns inte så.. Ja jag köpte skärbrädor åt Emil. Sen kikade vi i affärerna runt omkring Ikea och jag köpte lite godis.


Över till Finland sen då där jag köpte ett 12-pack Karjala och 2 longdrinks. Fick sjukt sjukt sjukt ont i huvet på vägen hem så nu ska jag lägga mig ner och dö en smula.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0