En till lista

Snodde en lista av Josse (Jbrynefall.blogg.se) men kortade av den lite :p

Är du kär just nu?

Ohja

Har du kysst någon idag?
Nee :(

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Jadå

Har du ett förhållande?
Ja

Hur många har du varit tillsammans med?
2, Tog ett tag för mig att inse att seriöst är bra :D haha

När går gränsen vid otrohet?
Alltså det beror på men typ.. Ringa, Smsa, Msna med andra på ett flörtigt sätt, Umgås med sina ex. Eller att ens pussa nån annan.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja, Jag strulade med en annan fast vi inte gjort slut än för att han gjorde det först, Och för att förhållandet ändå var förstört

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nej

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Före mitt nuvarande Oskar, Det tog slut för att han var störd.

Är du romantisk?
Ja, Gärna mycket och ofta... Försöker iaf ! :)

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej det är väl förbjudet ?

Är du svårflörtad?
Nä det tycker jag inte.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Bara Emil.

Har du lekt med någons känslor?
Nej aldrig lekt.. Men kanske inte brytt mig om ?

Har du haft sex med över 20 personer?
Naaae

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Hittils 1 år

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill absolut ha ett förhållande. Ensam är dåligt.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Verkligen inte !

Är du en bra pojk/flickvän?
Jag tror och hoppas det.

Hur många har du haft sex med i år?
1 såklart

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Älskling

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Nja, Mja kanske.. Om man fortsätter ha sex fast man gjort slut.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Haha inte vet jag.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?

Haha nix


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Hmm..Det ska isåfall vara när man är gammal å vet att man aldrig lämnar varann. Det är tex väldigt sött att min Farfar har hans och Farmors namn intatuerat med ett hjärta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0