En Lista

Ditt namn? Elina Nordström
Smeknamn? Bara Elina
Ålder? 18
Låt just nu? Iggesundsgänget - Blåögda flicka
Låt som påminner dig om sommar? Hmm.. Kommer inte på nån speciell just nu
Låt som påminner dig om vinter? Pass där med
Favoritcigaretter? Jag röker inte
Favoritsnus? Grov lätt
Beroende av? Inget, Emil isåfall
Brukar du skratta för dig själv? Ja typ när nån skriver nå kul på datorn :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nå kedjebrev
Brukar du bli för full? Kan hända, Men är jävligt länge sen sist
Gillar du italiensk mat? Ja, De är väl gott
Gillar du vegitarisk mat? Inte så värst
Är du allergisk i mot något? Lögner tål jag inte
Hur svarar du i telefon? I hemtelefonen: Gör i stort sett aldrig det
I mobilen: Hallå, Hej, Ja osv
Vem ringde du senast? Amanda
Vem ringde dig senast? Emil
Vad sa den du senast pratade i telefon? Jag och Amanda pratade på om allt möjligt.
Antal sömntimmar inatt? 8 eller nåt sånt
Sov du ensam? Jo
Brukar du komma i tid? Jag kommer alltid alltid alltid för tidigt.
När mår du bra? När jag är behövd, När saker inte går emot mig och så
Hur känner du dig nu? Slö typ
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Inget speciellt.. äckliga fötter är äckliga. Vanliga är det inte.
Är du smart? Självklart
Är du aktiv i skolan? Ja jag försöker iaf
Vad saknar du? Emil och Troja
Hade du en bra kväll igår? Ja fast de var ju tråkigt att Emil åkte hem då.
Vad gjorde du i helgen? Var i korpis med Emil å gjorde en massa saker.
Vad gjorde du helgen innan den? Var med Emil en dag och med Amanda en.
Favoritdryck på morgonen? Vatten, Te, Proviva
Rakar du benen? Då och då
Rakar du armarna? Nej
Är du blyg? Ibland
Är du social? Nej
Sysslar du med någon idrott? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
Har du spytt offentligt? Jo
Om ja, var det det mest pinsamma du varit med om? Haha nä
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag? Gråta för att jag inte hade nån hjärna.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Många har väl betytt mycket genom åren.
Är du nöjd med ditt liv? Ganska
Om inte, vad vill du ändra på? Att Emil bor här, Att jag har ett extrajobb och får körkort.
Vad har du för bh på dig just nu? En blå spets.
Vad har du för trosor på dig just nu? Ljusrosa, Ja jag matchar alltid.
Använder du parfym? Ganska sällan då jag har så kraxxigt i luftrören
Sminkar du dig varje dag? Nix
Var är du född? Luleå ! :D
Är dina föräldrar skilda? Jodå
Hur många barn vill du ha? 2, En pojke och en flicka.. Klyshigt va :D
Vilken är din favoritkanal? Uuhh tv blä
Vilken är din favorittidning? Korsordstidningar och Kuriren
Vilken är din favoritskådis? Al Pacino, Robert Deniro och Johnny Depp.
Gillar du att duscha? Nej
Gillar du att bada badkar? Ja, Bara med Emil
Gillar du att basta? NAAE
Gillar du att åka skridskor? Jo :D
Gillar du att åka slalom? Nej det är ju livsfarligt
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Kommer inte ihåg vad jag sett för filmer
Vilken är den sämsta film du sett senaste månaden? -
Choklad/Lakrits? Mmm båda på varsitt sätt.. Men mest lakrits
Popcorn/Chips? Chips ! åååh, kom just på att ja har gömt chips i köket
Läsk/Vatten? Vatten
Mjölk/Vatten? Vatten
Kaffe/Teé? Tee
Juice/Vatten? vatten
Sprit/Cider? Dricker alkofri cider just nu å de är gott så cider
Vem är den senaste som du åt ute med? Sandra & Tilde (Cissi tittade på)
Har du vunnit någon tävling? Jadå de har jag
Kan du laga mat? Jo, Det är jag rätt brapå faktiskt
När var du på bio senast? Oj... Det kommer jag verkligen inte ihåg när det kan ha varit.
När bodde du på hotell senast? I somras
Hur många syskon har du? 6
Hur många bröder? 3
Hur många systrar? 3
Brukar du titta på Bingolotto? Nä fyfan de suger nowadays, Annat var de förr
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Snurra runt, Tänka.. I värsta fall stiga upp igen
Vad brukar du göra innan du somnar? Stänga av dator åsånt.
Vad brukar du göra när du vaknar? Ligga kvar typ 5 minuter och sen stiga upp
Är du rädd för döden? Inte för döden direkt, Men rädd att den ska ta någon ifrån mig.
Vad läser du för bok just nu? Ingen faktiskt
Favorit färg? Svart
Favoritnummer? Har inget
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? Ljusrosa ;D
Din tröja/t-shirt/linne? Svart
Vad har du för färg på dina tapeter? Beige och Röd
Vad har du för färg på ögonen? Grå typ, Blå i solsken ;p
Var det jobbigt att svara på dessa frågor? Nå... Ganska :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0