En lista för Tjejer

Jag har tagit den här listan från angelica1987.blogg.se, Där nere till vänster har jag faktiskt en länk till hennes blogg eftersom jag tycker den är så bra. (Ett bedårande barn av sin tid)

Vem sms:a dig senast? Det var min Mamma som skrev att jag fått massagetid hos en man, Jag vill inte.
Vem kysste dig senast? Nå men Min älskade Emil såklart !
Vem kramade dig senast? Samma som ovan vettni
Vad har du för bh på dig just nu? En röd med vita prickar och vit spets, Från H&M.
Vad har du för trosor på dig just nu? Tillhörande Bh:n
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "Pang varje gång någon läser det här dör en arab. Skicka vidare till alla du känner så kanske våra barn får ha sina cyklar ifred"
Vad brukar folk få för intryck av dig? Det kan väl inte jag svara på. Men jag tror att de flesta uppfattar direkt att jag är rätt reserverad och negativ.
Har du någon gång klätt dig horigt? Nej, det tror jag väl ändå inte ?
Har folk kallat dig slampa/bitch/hora? Säkert nån gång, Inte nåt jag lagt på minnet iaf.
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Säkert nån enstaka gång, Tycker det är rätt lama ord om man verkligen vill vara dum. Vem tar åt sig av det lixom ? Man ska komma åt personers ömma punkter istället ! :D
Har du slagit någon riktigt hårt? Med mina tändsticksarmar ? Nääe
Använder du parfym? ibland
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Bröst, Mage, Rumpa. Eller hjärnan kanske ?
Vilka slags killar faller du för? Fåse vad dem har gemensamt.. Såna som är egoistiska tror jag ? Inget ont med det ;D
Vad kollar du på först hos en kille? Helheten, Alltså vad han har för stil.
Vad är klockan? 15.57
Vilken färg har din mobil? Svart
Vad ska du göra nu? Ska strax laga mat, En ny thailändsk maträtt med nya riktiga thailändska ingredienser
Har du svårt att släppa andra tätt inpå livet? Ja, Det är inte nåt jag gör. Emil är faktiskt den enda jag verkligen verkligen öppnat mig för.. Både bra och dåliga sidor alltså :)
Är du social? Nej, väldigt osocial
Känner du att du orkar en fråga till? Jadå
Vad tänker du när du vaknar? Att jag måste stiga upp.
Kan du gå utan smink? Ja absolut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0