Winter

Jaha, Idag kom första snön och det är kallt nå jävuslkt ute. Me dont want winter.



Eller bara jag slipper vara ute i kylan hela dagarna, Kom nyss hem och åt lite å drack en kopp te. Tog varmare kläder å väntar på att Emil ska komm och hämta mig igen. Jag hade egentligen tänkt fara till Tilde idag och hjälpa henne med lite läxor men nu blev det jättetjorvigt och stressigt med allt så jag inte hann å skulle inte tagit mig dit eller hem heller.. Så jävla irriterande när man planerat nåt åsså tjorvas de bara.


Anyhow.. Jag ska ta en muffins nu eller något.. Fortsätter bara gå ner i vikt så de är lika att flotta på.


Kommentarer
tilte

jaaa vi kan göra efter skolan nån dag :)

2008-10-04 @ 20:27:49
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0