:)

Jobb: Har inget nu. Går sista året på Gymnasiet Omvårdnadsprogrammet med inriktning Hälsa. Gör mitt bästa för att försöka skrapa ihop lite betygspoäng nu när man varit en latmask tidigare 2 år. Vad jag ska jobba med sen har jag ingen aning om. Helst nåt enkelt och roligt som inte är äckligt.

Gör: Går skola som sagt.. På fritiden är jag 80år ungefär och roar mig med sånt som inte ens är roligt. Förutom på helgerna då jag gör kul saker med min boyfriend.

Bor: I bästa delen av Sverige såklart, På bästa stället i Luleå (Porsön) I en 3a med min Mamma ;)

Äter helst: Oj.. Kött, Fisk, Fågel. Grytor, Gratänger, Grillat, Geggor, Soppor.. Allt :)

Dricker helst: Vatten är ju det bästa men jag tycker om Te,Energydrinks och Loka oxå. Däremot inte Saft, Apelsinjuice eller läsk så mycket :D

Gillar: Emil och att umgås med honom, Troja, Gamla saker bilar och musik, Mat.

Familj : Men jävla fråga.. Lika jobbigt alltid att räkna upp. Pappa - Låssasmamma och 3 syskon där. Mamma, Äktasyster och Markus - Hans pappa mattias.

Läser helst: Böcker man fastnar i, Kuriren, Faktaböcker och Bloggar.

Ser helst på: Bra filmer, Dom få tvprogram som är bra och min söta Pojkvän.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0