Tråkig Dag

Det här var sannerligen en tråkig dag, Som just blev mycket roligare ! Hade just tänkt börja gnälla om att det var så tråkigt att jag inte pratat med Emil på hela dan eftersom hans nya dator tjorvade lite när han skulle koppla in den åde, Vi hann bara prata en snabbis för ett tag sen eftersom hans heliga tid på dagen är mellan 20-21 vid tv:n och då kan man ju inte störa ! :D..... Ja jo, Det var vad jag hade tänkt gnälla om, Men det behövdes inte för nu loggade älsklingen in, Tänk vad lite det krävs för att man ska bli på bra humör ? Jag kan inte ens förstå själv hur jävla mycket jag älskar honom !


Jag har suttit och kikat runt nu lite på internet men inte hittat nåt av intresse, Skrivit med Tilde och gjort en läxa samt kollat på Vem vet mest, Jag kunde typ alla frågor idag så jag borde fått vara med och vinna pengar ! :D


Jag känner själv att min blogg är så jääääävla tråkig nowadays men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva ? Finns ju inte mycket att berätta när man  bara sitter hemma, Och när man är iväg och gör åt sitter man ju inte vid datorn. Det blir ju som inte nå mycket recept åsånt nu heller eftersom ja är så less på matlaging nu ;p


Jag blev just stört sugen på en massa goda Ostar, Kex, Lite goda skinkor och ölkorvar. Gravat/torkat,rökt renkött. Kanske några små mackor med löjrom creme fraiche och lök.

Mmm Mmm Mmmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0