Torsdag

Vet ni vad ?

Jag stannar hemma idag.. Igår var det svinkallt ute och vi var ju ute endel med barnen, Så nu när jag vaknade var jag helt slemmig i halsen + täppt i näsan igen. Tänker inte bli sjuk i flera veckor en gång till så det får bli en hemmadag. Det kommer blir jävligt skönt för jag har så jävla mycket att göra oxå som jag aldrig hade hunnit med om jag haft praktik till kl 22 ikväll. Måst tex på körskolan, Färga håret, Städa, Rensa datorn, Duscha och skriva den där jävla uppsatsen.




Först och främst ska jag kirra frukost, Åt ingen kvällsmat igår så jag har varit hungrig hela natten.


To do list:

* Dammsuga + Dammtorka
* Vädra sängkläder
* Körskola + Stan (köpa hårfärg)
* Färga håret och duscha
* Rensa Datorn
* Skriva Svenska uppsats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0