Tisdag

Hejsan alla negerbarn ! :)


Inatt har varit den hemskaste på länge (På drömfronten), Först drömde jag om en massa hemska farliga hundar/vargar, Sen drömde jag att Emil var jättedum å hade börjat skriva med nån annan tjej å han sa att han inte älskade mig,Sen drömde jag att han hade mördat nån när han hade sin gula epa så jag och skinkan var tvungen att ta hans gula 140 till lule men då var det en massa militärer utsatta på vägarna som trodde  att de var vi för att bilen var gul så vi blev fasttagna där å.. Ja.. Det låter ju skitfjantigt som vanligt men det var så jävla hemskt i drömmen !! :P


Har sovit till 9 idag och sen stigit upp å duschat åså, Har även ringt till körskolan å frågat lite om halkbanan och bokat en ny körlektion.. Synd att de ska vara en sån jävla väntetid. Och jag är nervös för det där jävla manöverprovet :S

Ska äta lunch nu på nå tag och sen fara till skolan, Har en lektion i Etik som börjar kl:12.30 och när vi slutat ska Jag & Tilde hem till henne så hon kan komma igång å få lite hjälp med alla uppgifter hon hunnit samla på sig när hon knappt vart nåt i skolan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0