Tidsfördriv

1.Din mobiltelefon? Sony Ericsson w660i

2. Din (o-)äkta hälft? Emil

3. Ditt hår? Slarvigt uppsatt med snodd och klämma.

4. Din mamma? Ja vadå.. Min Mamma är min Mamma

5. Din pappa? Och det är han som är min Pappa

6. Det bästa du vet? Att hitta pengar på marken

7. Din dröm inatt? Oj.. fan jag drömde ju jättemycket men nu har jag hunnit glömma bort det.

8. Din dröm/ditt mål? Att bara vara lycklig och leva mitt liv tillsammans med nån.

9. Rummet du är i? I mitt rum

10. Din hobby? Lite allt möjligt olika som är roligt.

11. Din skräck? Att förlora någon viktig.

12. Vill du vara om 6 år? Ha man, fast jobb, hus, massa bilar och en unge påväg

13. Var du igår kväll? Hemma

14. Vad du inte är? Pigg

15. En sak du önskar dig? Roligt bra fast jobb efter skolan och körkort

16. Var du växte upp? Luleå.. 4 första åren på B-näset, Sen Porsön och Ängesbyn.

19. Det sista du gjorde? Läst bloggar och hittade denna lista.

20. Dina kläder? Jeans och svart hoodie

21. Din TV? Gammal, Ful och används typ aldrig.

22. Ditt/dina husdjur? Har inget ! :(

23. Din dator? Eh.. En Fujitsu Siemens

24. Ditt humör? Trött som fan, Jätteseg och tycker inte de känns kul med allt jobbigt jag måste göra.

25. Saknar någon? Ja Emil men han kommer ju hit idag så.

26. Din bil? En blå compis å en gul.

27. Något du inte har på dig? Sockar

28. Favoritaffär? Får bli H&M

29. Din sommar? Var bra, Jag och Emil var med varann ungefär hela tiden.

30. Älskar någon? Oh ja !

31. Favoritfärg? Rosa och Svart. Kanske vit oxå

32. När skrattade du senast? Kommer inte ens ihåg.

33. När grät du senast? Kommer inte ihåg.. För nån vecka sen.



Kommentarer
Spiderchick

H&M gillar vi =)

2008-10-30 @ 21:11:41
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0