Snart Fredag

Jag har vart på affärn tidigare ikväll och köpt godis som jag kan äta på bussen imorn och en Energydrink som jag druckit så jag är inte så himla trött nu, Men det gör inget om jag somnar sent.. Då är jag trött imorn istället och kan sova på bussen vilket är väldigt bra så man slipper vara vaken å tråkas ihjäl hela vägen. Annars har jag ju med mig min braiga Cash-Bok ! :)

Våra planer för helgen är att ta det lungt åså, När jag kommer fram kl 18 ska vi handla mat och fa å kolla på en cross. På Lördag ska vi tvätta täckena å kuddarna samt baka bröd till frukost.. Ska fixa god mat till middag och så ska vi se film :) Mysigt Mysigt som alltid <3


Jag har packat klart det mesta till imorn iaf och nyss har jag sett Höök.. Ska ladda mobilen nu och fixa mig nån kvällsmat. Kika lite dator och sen hoppa i säng.



Kommentarer
Gabby

Aaaw! Vilken fin misse :D

2008-10-25 @ 00:02:43
URL: http://gaaby.wordpress.com
Kryddburken

Men sicken charmig kisse!! :-) Ville bara kika in och tacka för dina kommentar hos mig på Kryddburken! visst är det så... Spindlar ÄR vidriga!! :-) Må så gott!

2008-10-27 @ 22:03:12
URL: http://kryddburken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0