Små små saker

Nuu.. Ska jag berätta.

- Jag såg en företagsbil idag, Företaget hette "Herpes isolering" Not so nice huh ?

- Och sen !!! I stan såg jag en tjock gubbe med sjömanshatt, Han hade lika långt vitt hår som skägg.. Säkert 50 cm långt ! Och vet ni.... Vet ni vad han gjorde ? Han stog och spelade på en såndär låda som man snurrar på en vev åsså kommer det gammaldags tivoli/cirkusmusik ur !! Coolt !


That's it... Jag såg inget mer intressant, Jag hade körskola och jag tyckte det gick dåligt som vanligt. Sen gick jag till Willys och köpte hårfärg (Dåligt, billigare och jävligt mycket större sortiment på Ica Maxi och Coop (obs)). På Willys var även hela Luleås Invandrarskara + Alla pensionärer.

Gick upp till själva stan igen och åkte hem. Nån tjej har köpt ett par jeans av mig på Tradera så jag har skickat vinnarmail och paketerat dem.


Kommentarer
BK-bloggen - din virtuella käftsmäll

Den gubben brukar hänga här i Umeå med! Han kanske pendlar? ;)

2008-10-30 @ 15:35:31
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0