Ps I love you

Jag såg nyss filmen P.S. I love you som man hört så mycket om... Den är nog ganska överskattad tycker jag.. Och inte mer än Okey eller Ganska bra.

Den drev lite tid iaf och det var ju ändå det som var meningen så.. Jag sörjer inte att den inte var skitbra även om det såklart hade varit roligare :)

I Slutet av filmen ringde Emil så vi pratade en stund medans han körde bil.. Nu skulle dom fortsätta skruva och jag såg klart filmen. Ingen aning om vad jag ska göra nu ? Be Mamma om lite försiktig massage tror jag, Man ska ju egentligen inte bli masserad när man har nån sjukdom i kroppen men jag har så ont i nacken att jag måste ändå... Sen ska jag nog kika runt lite på datorn och ta en kopp te innan jag kan somna... Ska föresten föra över nå pengar oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0