ppp

Jag orkade inte skola idag.. När man inte mår bra ska man ju vara hemma vare sig det är i halsen man känner sig sjuk eller djupare på insidan. Hursomhelst ska man alltid hålla sig sysselsatt när man har mycket att tänka på, Därför har jag plockat och fixat lite både i mitt rum och köket. Sängkläderna hänger ute på vädring och golvet behövs dammsugas.

Jag är nästan klar med min Psykologiuppgift så den ska slutföras idag, Min tröja från h&m ligger på affären och väntar på att bli hämtad och jag måste höra med Emil vad vi ska äta till middag.

Jag ska vattna blommorna och duscha oxå..  När posten kommer ska jag kika igenom den och jag borde fixa nån lunch.



Ja ni ser, Håller man sig bara sysselsatt går allt så mycket bättre. hoff jag har ångest... Kanske måste gå på näringsläran idag iaf ? Den börjar kl 13.20 och håller på till kl 16.10.. Det blir mycket frånvarotid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0