Övningskörning

Hejhej

Idag var jag som jag skrev hos Tilde ett tag efter skolan.. Åkte hem efter 17 nångång när Mamma kom och hämtade mig, Övningskörde hem och sen köpte vi kycklingburgare från KG till middag och det var jävligt gott ! :)

Tog det lungt ett tag, Pratade med Emil & Amanda, Satt vid datorn och lite sånt innan vi for och handlade.. Övningskörde till affären & hem oxå så då har det blivit lite vettigt gjort idag iaf :)

Gjorde en till läxa i Näringslära hos Tilde oxå så.. Ja, Lite duktig har jag ändå varit... Imorn vet jag faktiskt inte om vi som inte är klara med Statsskick/Samhälls har den där extralektionen eller om jag är ledig ? Måste höra med Cissi



Första snön nu i helgen ;D


Kommentarer
tilde

varför missade jag första snön? HUHU :(

2008-10-09 @ 00:33:15
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0