Onsdag

Nu är jag hemma igen.. Överlevde samhällslektionen men vi smet från filmen vi skulle se eftersom det ändå inte var nån där som tog närvaro. Kikade runt på stan lite efter skor och jag hittade ett par potentionella Osiris på Hardwear, Ska kika lite mer ifall jag hittar några bättre, Tyckte inte dom kändes så varma.

Sen gick jag på Kulturens hus och lånade 3 böcker

* Karaokekungen - Nån bok jag inte har nån aning om vad det är men.. :p
* Cash, Självbiografin - ÄNTLIGEN, Jag har letat den i säkert ett år !
* Forrest Gump - Samma som filmen

Gjorde en god smoothie när jag kom hem och nu ska jag dammsuga å hämta posten innan jag ska se Mannen som talar med hundar. Måste försöka vara lite snäll mot min nacke och skippa datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0