Oh No

Nu har min förkylning verkligen bestämt sig för att bryta ut.. Jobbigt. Det blir alltså bara lugna puckar idag och inget gå på stan och leta skor som jag hade tänkt. Får byta ut det mot Te, Fotbad och Film istället vilket iofs inte låter sådär jättetokigt det heller :)


Nä det gäller att kurera sig nu, Inte har jag tid att vara sjuk så mycket frånvaro som jag måste ha fått denna vecka.. Dessutom vill jag inte smitta ner Emil-Stackaren som ändå alltid är sjuk.


Jo nä som sagt, Det blir lungt idag men jag måste iaf få fingrarna ur å ta nå jävla traderabilder.


Kommentarer
sandra

2008-10-18 @ 13:15:46
sandra

2008-10-18 @ 13:15:47
sandra

förkylning suger!!

2008-10-18 @ 13:16:34
URL: http://nissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0