Oh Dear

Vet ni hur jävla trött jag är ? Vet ni hur jävla trött jag har varit hela helgen ?.. Dödstrött !

Vet ni hur kasst jag har börjat äta ? Bryr ni er om det ? Nä.. Men hursomhelst äter jag bara Mackor, Kakor, Chips, Popcorn, Dricker läsk osv. Det lurar lixom min mage och sockerhalten i kroppen att jag inte behöver äta.. Så blir det jättelite riktig mat. Jag blir såklart hungrig på 5 minuter eftersom att muffins inte är sådär jätteproteinrika åsen är den onda cirkeln sluten. Nu är jag hungrig å ska fanimig dricka Te och äta hårdbröd med ost !

Nämde jag hur trött jag är ? Kanske är det det här jävla höstvädret... Mörkt, Svinkallt, Blåsigt och Regnigt. Jag chansar på det.

Ja.. Sen var de väl inte så mycket mer jag hade på hjärtat. Emil har åkt hem och det känns såklart tomt och tråkigt utan en liten gris som retas med mig hela dagarna. Lilla gullet <3. När han hade åkt hem bytte jag sängkläder på hans täcke, Vädrade alla sängkläder och fixade till lakanen som blivit skrynkliga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0