Mucho Importante

Idag har varit en mycket givande dag I can tell..

På första lektionen fick vi plugga till provet, Vi köpte alltså kaffe, Satt och babblade å åt sen lunch.
For till stan där vi kikade runt i affärer, Sandra & Tilde åt på korvgubben.. Jag & Cissi snyltade stripsen som blev över.
For tillbaka till skolan och väntade medans vår klass tog klassfoto, Sen var det dags för Näringslära där läraren var ganska dum i huvet och sa att "Vill man jobba ifred får man faktiskt gå ut" När jag bad henne sluta babbla om skolfotot så man kunde läsa utan att bli störd. Sen skulle hon tjata och ifrågasätta mig i 100 år om varför jag inte var med på kort, Det hör faktiskt till våran utbildning ? Haha eller så kanske inte !?

Nåväl, Vi gjorde klart våran uppgift och for hem.. Jag blev nyss dödstrött så jag ska nog lägga mig ner och dö en smula. Men först ! Ta nybakt bröd med smör och ost på.. Yammii :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0