Måndag Kväll

Eller kväll kan man kanske inte kalla det riktigt ännu ? Denna dag har varit väldigt seg eftersom det inte blev nån skola.. Jag har inte heller lyft ett finger för att bli klar med nåt skolarbete eller pluggat till provet som jag egentligen skulle ha gjort idag.

Däremot har jag dammsugit, Suttit vid datorn, Ätit, Sovit och pratat med Amanda några gånger och med Emil nyss jättelänge.. Nästan 2 timmar. Det är så roligt och får tiden att gå :) Jag har varit jättesugen på gott godis nu i flera dagar, Inte nåt Ica-godis utan riktigt gott så jag ska fara med Mamma till Godishuset strax å köpa lite.. Blir att övningsköra dit och sen ska jag fylla på min mobil.

Har föresten hittat ett par skor idag jag skulle vilja ha.. Måste hitta några andra eftersom mina DC är så mongokalla.. Verkligen iskalla för att ändå vara såna skor. Lite jobbigt dock att beställa från internet ifall dom inte passar. Kan hursomhelst lägga in en bild på dem senare.


Jag älskar Emil & Emil älskar mig.. Det bästa ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0