Måndag

Okey, Om helgen behöver jag nog inte berätta så mycket mer annat än att vi hade det väldigt mysigt, Det var en bra helg helt enkelt. Bussresan hem gick väl bra eftersom jag turligt nog kunde sova i stort sett hela vägen = Skönt !

Imorse var jag dock galet trött när klockan ringde 06.40 (Tror inte jag varit tvungen att stiga upp så tidigt nånsin denna termin), Men.. Nu har jag praktik på Hertsön och måste upp i tid för att hinna dit. Det gick rätt bra där idag... Det var lungt och jävligt bra/trevlig personal så man kände sig rätt hemma där direkt. Visst hade det varit skönare att ha lov som alla andra men nu är det bara att bita i det sura äpplet !

Fick sluta tidigare idag och åkte hem direkt, Har packat upp sen i helgen, Kollat igenom en massa reklam och tidningar, Druckit te och sen slagit på datorn.


Imorn börjar jag kl13 och då ska vi på Teknikens Hus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0