Kväll = Sova

Som jag nämde tidigare är jag inte på bästa humöret, Inte på sämsta heller men Ändrade planer, Ont i huvet ryggen nacken, Förkylning drar nog sitt lilla strå till humörstacken.


Det finns då verkligen inget att göra vid datorn.. Ligger alla bloggare i nån form av höst-tråk-period precis som jag ? Det verkar så.. Ingen har nåt intressant att skriva om och internet är allmänt pisstråkigt. Imorn ska jag försöka jättemycket att inte sitta vid datorn nå mycke alls.

Ska stiga upp i normal tid imorn och jobba med mitt projektarbete lite innan jag åker till stan, Där ska jag lämna igen nå böcker på kulturens hus och hitta nåt nytt läsvärt att ta med mig hem. Sen är det skola som gäller, Först samhällslektion och sen ska vi se nån jävla svammelfilm och svara på frågor om den.. "Dont drink and drive".


Nä.. Ska gå borsta nu så man kommer sig i säng och får sova nån gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0