Jävla

Nu är jag stört jävla cepetrött å förbannat jävla förbannad... Åååh jag är så sur så jag inte vet. Å jag har inte ens nåt att vara sur över men jag är det ändå bara för att jag är trött.. Så jag var jättesur mot Mamma i telefonen å sa att ja inte tycker om nå äckliga jävla bakelser när hon frågade vad för gott jag ville ha.


Dessutom borde jag inte ha nån telefon för jag svarar aldrig på sms, Jag undviker helst att svara när nån ringer och jag ringer ingen annan än Emil & Amanda. Varför är jag så hopplöst osocial.. Och nu SKA jag sova annars lär det blir synd om nästa person som måste vara i närheten av sur-mig.



Nu är jag inte så jättesur nåmer för att jag har sovit.. Jag skulle vila en stund... En stund som visst råkade bli 2 timmar. Men nog tror jag det går bra att somna ikväll ändå, Är så jävla trött hela tiden. Sitter och väntar på mat nu och ska göra en läxa till Näringsläran sen.. Å att jag ids påbörja eller slutföra nåt annat tvekar jag starkt på.. Me so lazy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0