Jaja...

Nu är det kväll och jag ska snart hoppa i sängen, Ska bara äta kvällis först.

Idag har inte mycket alls hänt sen jag kom hem från praktiken utan har bara Lagat mat, Ätit, Kollat lite tv och suttit en hel massa vid datorn. Pratade nyss med Emil en stund och han har varit och köpt nån ny bil nu igen.. Givetvis säger han inte vad det är för varje gång han köper en ny bil blir det en överaskning till mig :D.. Hihu jag är nyfiken, Det var iaf en skattebef diesel och vi ska dricka i den i helgen.. Emil ville hellre vara i den än i Martins Bonneville så det borde ju va nån bra partywagon ;D

Sen blev det inge kalas idag heller för ingen visste vilken tid det var åsså såg jag sen att Josse ringt men då var det ju ändå försent.

Nä men nu ska jag gå och kirra nåt ätbart... Börjar få ont i huvet och jag är jävligt trött. Börjar inte förrän kl13 imorn men jag måste nog försökagöra lite skolarbeten på morgonen ändå, Hur det går med det återstår att se.



Godnatt mina vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0