Huvva

Inte är jag då nå piggare nu än va jag var före jag for till skolan..  Men jag måste hålla mig vaken till ikväll jag har blivit så väldigt mycket för att sova på dagarna nuförtiden, Fast iofs blir jag jättegrinig och lessen och sur över minsta lilla när jag är trött så kanske är det bara bra om jag sover lite ?


Jo jag tror det får blir så.. För att jag själv eller nån i min närhet ska kunna stå ut med mig måste det blir en liten vilostund, Yes ! När jag har gjort det ska jag börja med middagen.. Det blir jeeettegott idag.. Smörgåstårta som man gör av polarbröd me tonfisk å grejer. De är skitgott !! Ska faktiskt fixa recept och bild sen till det ! :)



 Vi såg som sagt Borat i skolan och alla skrattade ihjäl sig, Den är ju stört rolig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0