HeyHey

Nu är jag hemma efter att ha haft en lektion.. Jag åkte in tidigare till stan för att gå på kärleksbutiken och handla something dirrty ;).. Sen på apoteket för P-piller. Kikade lite på hårfärger oxå och sen gick jag ner på hm för att kolla på det finaste som finns (Underkläder)... Jag som var på så jättedåligt humör för en stund sen kom på mig själv med att stå och le.. Jag kollade på jättefina trosor och stog bara och log.. Underkläder is the shit ! Köpte dock inga men Emil har lovat mig i present sååå :)

Mina replayjeans som kom hem idag var såååååå förstora.. Dom måste varit en 25:a i Jättestorlek !


Jag ska ringa Amanda å skvallra nu och sen blir det god middag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0