håh..

Äntligen hemma.. Eller jag kom för en halvtimme sen men sak samma.

Praktikdagen började som sagt på Teknikens hus och efter 2 timmar där åkte vi tillbaka till boendet där det var dags för middag. Det är en jättegullig pojke där som vill vara med mig hela tiden så vi Spelade spel, Läste en saga,  Han badade bubbelpool och vi lekte att han var en delfin och sen att han hade en fiskaffär. Efter det gav jag honom taktil massage, kvällsmat och sen slutade jag. Skulle egentligen vara där till 20 men min buss gick 19:30 så jag gick ett tag före det..

Nu när jag kom hem hoppade jag direkt i duschen och åt sen middag, Korvstroganoff och ris som var mycket gott. Jag börjar kl07 imorn, Bussen går alltså 06:30... Jag vill inte ens tänka på hur tidigt jag måste vakna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0