Gah

Det är så störigt på Tradera när folk lägger in Jeans och så skriver dom som beskrivning "Lee jeans i modell med raka ben och låg midja".. Är det så jävla svårt att bara skriva om det är Leola, Desoto, Cade, Norma, Maddox elelr vad det nu kan vara för modell.. puckon.


Sen är min Mamma ett jävla cepe iaf och kom hem idag sur som fan och började gapa och skrika för att vi hade bestämt att färga mitt hår igår men jag hade inte köpt färg och sen ides jag inte ? Grejen är då oxå den att hon till och med hade glömt bort det. Så.. Ja det är ju sånt man normalt brukar börja skrika om ett dygn senare ? Men ingen har ju anklagat henne för att vara normal så. Sen då en minut efter att hon stått å skrikit kommer Mattias & Markus hit och då passar det att låssas vara normal och lägga på den trevliga rösten, skämta och skratta. Jävla idiot...


Emil borde iaf komma när som helst... Älsklingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0