Fredag !

Kan väl inte säga att de känns skönt med helg direkt, Har känts som helg hela veckan typ eftersom det bara blev skola på Tisdag, Menmen nu är det hursomhelst helg på riktigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den.. Givetvis blir det ju inte nån filmkväll med tjejerna men vem är förvånad ?

Vi har fått ännu ett gäng med läxor nu så.. Ja, Man har ju att sysselsätta sig med om man säger så men hur kul det blir är ju en annan sjuttifemma.

Ikväll ska jag iaf se film, Amelie från Montmarte :). Vettetusan vad jag ska laga för middag idag ? Ingen aning alls..



Äh, Som ni märker har jag ju inte ett skit att skriva.. Kan ju berätta att Emil kom igår iaf och det var jättemysigt samt att det ska bli så jävla skönt att åka både till och från Umeå med Amanda nästa helg :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0