Feeder

Såja, Nu har jag tryckt i mig en god middag ! Kycklingfiléer i bacon med såna potatischips eller vad man ska säga, Dem där rutiga med barbequesmak iaf.

Nu måste jag orka Äppelpaj, Cheeseballs, Coca cola och en Bacardi Breezer.... Sen ska jag tänka på barnen i afrika när jag ligger här och dör av mätthet. Eller nä det där var lite väl dumt sagt även för att vara jag..

Jag ska tänka på hur tur det är att min Mamma får jobba extra så mycket både övertid på sitt jobb och på taxi så vi får mer pengar och slipper snåla. Jag är även tacksam över att hon ska betala min nästa Umeåbiljett och för att jag har en underbar pojkvän som alltid älskar mig fast jag är en jobbig människa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0