En lista

stänger du av mobilen när du sover? - Nej aldrig
vem såg dig senast naken? - Emil.. Eller ja jag själv
hur såg du ut på högstadiet? - Blond.. Eller rosahårig. Annars likadan
hur kommer du se ut om tjugo år? - Kanske som min Mama haha
hur var du på dagis? - Elak
hur är du att ha som arbetskamrat? - Kanske bra.. Jag tycker jag är trevlig mot alla på praktiker åså.
biter du på naglarna? - Nix never
har du något handikapp? - Nej som tur var
är du rädd för att få hängbröst? - JAA
var du full senast du hade sex? - Nejdå
tror du att gud är en man eller en kvinna? - En man om det finns nån.
svär du? - Haha.. ja det händer
är du trevlig mot jehovas vittnen? - Har inte råkat ut för dem men jag tror inte jag skulle va det.
hur homo är du på en skala 1 - 10 ? - 0
tror du på utomjordningar? - Neej, Tror bara det finns liv på jorden
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? - -fläskkarre eller revbenspjäll? - UH.. Revbensspjäll då men båda  suger.
vad finns alltid i ditt skafferi? - Mjöl, socker osv.
vilken mat är den största missen att bjuda dig på? - Ugnspannkaka kanske.. Eller sill
ljuger du? - I stort sett aldrig kan jag med gott samvete säga.
har du kysst en polis? - Hihi nä
är du rädd för securitasvakter? - Nix ?
har du någonting att dölja? - Nja inte vad jag vet
vad har du på din nyckelknippa? - Nycklar ??
är du / har du varit gift? - Nej
skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar? - Njäh.. Beror på hur gulligt han frågat.
kan du laga cyklar? - Har inte provat.
kan du fixa med bilar? - Näe
brukar du köra om? - Nej, Jag sitter och svär åt folk som segar
kan du baka bröd? - Klart jag kan
vet du hur man frostar av en frys? - Jaa, Fördet krävs inte mycket intelligens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0