Dagens Störningsmoment

Alltså, Idag är jag på ovanligt dåligt humör. Såhär sur har jag inte varit på... Ja säkert 2 veckor !

Därför passar det alldeles utmärkt med en lista över Dagens Störnigsmoment

- B
londinbella ! - Hon är dum i huvet och hon är ett enda stort jävla Pr-Trick hela hon. Jag hatar hennes pälsar, hennes dåliga hy och hennes äckliga attityd. Ännu mer hatar jag att det är så synd om henne som är så utbränd. Och hennes nya mogna blogg ?.. Eh.. Ingen kommentar

- Praktik under lov ! - Jaja visst jag har bara mig själv att skylla men jag har fan inte tid !... Jag ska färga håret, Sova, Lata mig och Festa. Dessutom har jag en uppsats, ett projektarbete och 2 prov att lägga min värdefulla tid på.

- Hertsöbussen ! - Alla luktar illa

- Lata Mammor ! - Jag lagar mat varenda jävla dag och när hon för en gångs skull behöver göra nåt erbjuds jag nudlar, korv & makaroner, köttbullar & makaroner och annan simpel skitmat.

Utöver detta har jag ätit godis så min tunga gör dödsont, Jag hade ställt in mig på att se Höök idag åsså var det inte förrän imorn, Ingen är på msn och jag är sugen på nåt gott. Jag gjorde nyss chokladkola men vad hjälper det när jag inte är sugen på det längre. Jag vill ha en orginalburgare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0