Wihii

Jag gör väl en lista då i brist på annat.. Har säkert fyllt i den förut men man tappar ju räkningen ;D


FÖRSTA
Riktiga
jobb:Har inte haft nåt än men 5 sommrar på Akademiska och ett kort vikariat på TG.
Egenköpta CD: Magnus Uggla - Kung för en dag. Singeln alltså. Älskade den låten ;D
Piercing/tatuering: Ögonbrynet.. Och luffarprickarna
Riktiga kärlek: Markus
Fiende: Min första riktiga fiende.. Haha ingen aning.


SENASTE

Biltur: Det var nog med Emil i Söndas, Har bara åkt buss sen dess.
Kyss: Söndag kväll innan Emil åkte hem.
Låne-bok: Johnny Cash självbiografi, Karaokekungen och Forrest Gump
Film sedd: The Unforgiven
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Makkisar å Tonfisk
Telefonsamtal: Emil igårkväll
Skiva spelad: Lyssnar inte på skivor. Men musik i datorn. Dwight Yoakam - She wore red dresses
Irritation: Kommer inte ihåg.. Eller jo allt folk på stan idag som bara var ivägen.

Vill: Att jag och alla jag älskar ska få ett långt & lyckigt liv.
Har: En pojkvän jag älskar över allt annat och en fräsch compakt.
Önskar: Se ovan på "vill"
Hatar: När saker går dåligt
Är rädd för: Att nåt ska hända mina nära och kära. Att inte få nått jobb.
Hör: Alan Jackson - Blue blooded woman
Undrar: Om jag skulle hitta mig nån go frukt i kylen
Ångrar: Kan inte komma på nåt specifikt faktiskt. Det mesta jag gör är väl genomtänkt
Älskar: Emil
Sjunger: Just nu ja till George Thorogood - No particular place to go
Gråter: När jag blir jättearg, känenr mig maktlös eller sårad/besviken


JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: En blogg
Jag gillar att laga mat: Ofta men inte alltid. Skönt om nån gör det åt en.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Njäe.. Är inte så hemlig av mig.


FAVORIT

Nummer: Sex ;) Haha nä ja vet inte
Färg: Svart
Dag: Lördag
Månad: Augusti.. Småmörkt och lagom varmt.
Drycker: Te


FÖREDRAR:

Gos eller hångel:
Gos.
Te eller kaffe: Te !
Mörkt eller ljust öl: Ljust !
Rött eller vitt vin: Vitt!


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Vet inte?
Köpt något? Ja en Powerking
Gått på bio? Haha nä
Sagt ‘jag älskar dig'? Ja skrev de i ett sms :)
Saknat ett ex? Verkligen inte
Skrivit i en dagbok? Bloggen ja
Haft ett seriöst samtal? Nä.. Eller ja i skolan med Sandra isåf
Saknat någon? Jadå Emil är ju inte här så.
Kramat någon? Nä.. Ja vill krama Trojisen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0