Sooo Tired !

Nu har Emil åkt efter att vi suttit och gäspat ikapp framför Vem Vet Mest, Det blev min smarriga korvstroganoff med makkisar till middag men givetvis är jag hungrig nu igen ! Det är så SKÖNT att ha tillbaka sin matlust.. Fatta att jag gått ner till 34kg.. Det är bara sinnessjukt och innan december är slut ska jag väga mina vanliga 41 kilo igen.

Som ni alla vet är det ju första advent idag och alltså den officiella julpyntardagen, Jag måste dock dammtorka först och det känns väl inte sådär jättelockande faktiskt med tanke på hur jävla trött jag är, Jag gjorde ett tappert försök tidigare idag men jag kom inte så långt tyvärr.


Euh... Jag ska ta en kopp te nu tror jag och gå ut och piska lite sängkläder så man får något vettigt gjort idag så man kan somna gott inatt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0