Söndag

Jahapp... Då var helgen slut. Men jag ska inte klaga.. Har ju fått vara med Emil sen i Torsdas och vi har haft det väldigt kul och mysigt. Idag var vi till Boden på Retrocafét och sen en sväng på storheden. Kom hem och myste å sov en stund innan vi åt god middag.. Sen umgicks vi bara en stund till innan Emil skulle åka hem.. Och självklart saknar jag honom redan.

Jag är trött som faan och har nyss dammsugit och bytt sängkläder.. Måste hoppa i duschen och plugga historia nu. Gud så jobbigt !! Dessutom så kommer vi inte ha nån sovmorgon på Måndagar nu nå mer heller så det är synd om mig :p



Jag älskar Emil mest i världen för han är bäst bäst bäst !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0