Snipp snapp snut

Så var dagen slut. Snart iaf


Sitter här och äter lite kvällsmat i form av två varma mackor.. Surdegsbröd, Tomatskivor, Cayenne, Basilika och ost. Gott men man bränner sig på tomaterna som vanligt :)

Hm hm... Vad har jag gjort idag då som kan tänkas vara värt att berätta ? Jag har jobbat lite på mitt projektarbete och skrivit om Protein och Antioxidanter. Sen har jag läst igenom mina anteckningar från Historielektionerna om det nu kan vara till nån hjälp inför provet. Har pratat med Amanda & Emil... Druckit några liter Te och en kopp kaffe. Jag åt en god kyckling&pasta gratäng till middag och till efterätt blev det kiwi och mango. Smarrrigt


Jag ska nog inte vara vaken så länge till nu utan det blir bara att kika runt lite och sen sova. Börjar nämligen tidigt imorn, 8.15... Bluh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0