Slingning

Hola Amigos !

Nu har Amanda ganska nyss åkt hem, Eller tillbaka till Boden. Vi färgade hennes hår och det tog ju sin lilla tid med att få ut alla slingor ur hättan och sen färga + vänta... Hade i färgen 1 timme och 20 min haha :) Bara för att Amanda envisades med att använda Poly Blonde fast JaneHellens Mood är det absolut bästa i blonderingsväg.. I should know ;)

Nåväl Nåväl.. Ska äta mat nu alldeles strax och det är en jävla tur för jag håller på svälta ihjäl !!, Sen har jag inga mer planer för idag förutom att jag ska skriva ut mitt arbete så jag kan redovisa imorn. Måste läsa ut Johnny Cash boken oxå.. Den skulle vart inlämnad igår.

Kom på att jag glömde skriva 3 bra saker jag gjorde igår men eftersom jag inte gjorde nåt bra spelar det väl inte så stor roll, Gör ett nytt försök ikväll istället.


= Dålig



= Bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0