Onsdag = Umeå

Hejhej, Nu är den efterlängtade dagen här ! Jag tar låånghelg och åker ner till Umeå för att vara med älskling en hel massa ! :)

Steg upp 07:45 efter en svettig natt med typ 150 olika drömmar.. Jag har blivit jagad av björnar bland annat. Nu har jag iaf duschat, smörjt in mig och allt det där. Ska äta och packa ner det sista innan jag åker till stan med en buss 10:13, Bussen till Umeå går som sagt 11:05. Jag har tagit med mig en korsordstidning, en bok och musik för att fördriva tiden men det bästa är om man kan sova bort bussresan :)


Nej, Nu måste jag fortsätta här så jag inte missar någon buss, Det vore ju för hemskt.


Oj, Jag har visst sett fel.. Bussen till Umeå går 11:50 inte 11:05 så nu har jag ganska mycket tid jag inte vet vad jag ska göra av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0