Onsdag

Alla som bor i Luleå vet väl hur vädret varit idag ? SNÖ SNÖ SNÖ ! Och i all denna snö och blåst var jag tvungen att fara till stan och gå till körskolan för att ha körlektion. Jag kände mig som barnen på frostmofjället där jag gick men körlektionen gick bra som tur var även om det var ett jävla jobb att se vart vägen gick under all snö.


Jag gick direkt till skolan efter det och hade utvsamtal, Om möjligt snöade det ännu mer då. Utvecklingssamtalet gick bra även om det var samma saker som sas... Tänk att jag gått skola i 12 år snart och fått höra sammmmma saker år efter år. Nåväl... Jag gick tillbaka till stan, Åkte 4an till Porsön och traskade sakta vägen hem. Hann ungefär uppför halva trappen innan alla tankar slängde sig över mig. Detta är utan tvekan det värsta jag varit med om.. Någonsin. Men vad hjälper det att jag säger det ? Inte ett jävla skit.. Jag kan fortfarande inte göra nånting annat än att vänta på ett uttalande. Om jag fortfarande duger eller om jag helt enkelt inte är mödan värd längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0