Nånting Bra

Hej, Jag hade inte alls lust att fara på körskolan idag och jag var jättetrött när det var dags. När jag kom dit blev jag piggare, Jag fick köra med den nya killen som börjat jobba där och han är faktiskt mycket bättre än tanten. Jag tyckte hela lektionen gick jättebra och det tyckte han med så det var ju roligt men det bästa är ändå att jag fått min efterlängtade halkbana inbokad nu. (Jag längtar inte efter att få göra den, Men efter att ha den bortgjord) Då är det nämligen bara uppkörningen kvar eftersom jag gjort teoriprovet för 100 år sen :)

Nåväl... Jag har ju ingen matlust alls så jag följde inte med ut och åt lunch men jag köpte en Powerking på Willys. Ska väl dricka den sen nån gång. Tror jag ska vila en stund nu för ja e så trött :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0