Meeen

aAsså idag har jag varit drickasugen hela dan.. Av nån konstig anledning. Nu har jag suttit helt länge å kollat på alla gamla festbilder och tänkt på hur jävla kul man har haft allllllla gånger. Typ förra året när Jag & Cissi drack med varann typ varenda helg i Boden å Luleå å hade så kul.. Å åren före det när jag var i Boden en massa oxå på  en massa kul fester. Å alla gånger vi lillgänget supit i Ökx genom åren... I Pajala har det oxå varit svinkul de flesta gångerna. Ja fyfan.. Man har gjort så mycket kul genom åren... Å nu är det aldrig så kul nåmer ? Kanske stämmer det att det är roligare att festa som singel :p

Nu har alla värsta fasta förhållandena, Det är helt många som man inte ens känner längre.. Massa folk man aldrig träffar. Tråkigt.


Hursomhelst satt jag här och kollade alla bilder och lyssnade så bra partymusik att jag var tuvngen att ta en öl.. Nu blir jag bara mer drickasugen.


Bjuder på några bilder som framkallar måånga minnen





























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0