Måndag

Idag var det -6,3 ute ! Very cold....

Skolan sög som faan i vanlig ordning.. Jag börjar bli riktigt less nu... Vi har haft skitmycket småläxor, större jobb, redovisningar och projektarbeten på senaste och det verkar aldrig ta slut. Sen blir det inte bättre i en idiotklass med idiotlärare.


Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gjort hela dan sen jag kommit hem ? Typ läst lite, suttit vid datorn, ätit, Emmeli har varit här, pratat med Amanda och sen har jag övningskört.  For till Ica Maxi först och sen till Gammelstan och lämnade Emmeli, Sen Rutviksvägen hem.. Det var faan halkigt idag och snöade en hel massa men det gick verkligen skitbra hela vägen ! :)


Kom hem och kikade lite tv och åt god mango... Ska väl äta nån mer kvällsmat på ett tag och ringa Älsklings Emil å prata en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0