Hååh

Jag tror jag måste lägga mig ner och dö några år bara för att jag har så jääävla myckte stora och jobbiga uppgifter nu från skolan, Och grejen är den att vi får ju nya småuppgifter på varenda lektion oxå så då blir det ju att man gör dem och alla större uppgifter läggs på hög. Så orkar man aldrig  göra dem å ja.. Ni fattar poängen, Jag måste ta tag i dem NU !

Dessutom har jag lovat mig själv att göra alla läxor denna vecka och gå på alla lektioner så jag kan åka tidigare till Emil nästa vecka.. Så det är fan bara att jag sätter igång, Men det är  svårt när det ska vara så hopplöst jobbigt. Kanske måste göra som Blondinbella säger.. Ta på sig mysiga kläder, Sätta sig på nåt skönt sätt och äta vindruvor och dyr choklad medans man pluggar så blir det såååå roligt ;)


Grejen är den.. Jag har ingen choklad, Det är kallt, Jag har ont i huvet och jag är jävligt trött = Noll plugglust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0