Fredag

Fan redan Fredag ? Man får ju ångest att helgen ska ta slut !

Jag steg upp före fan idag (06:30) för att gå ner och boka tvättid.. Det var ledigt hela dan men tråkigt nog hade Emil glömt att lämna nyckeln till själva dom där bokningsgrejerna så det gick inte och tvätthögen är stor. Förhoppningsvis är det ledigt ikväll :)

Sen slog jag på datorn och då behagade inte internet att funka så jag stängde av och gick och la mig igen. Jag sov till typ nyss, Vaknade strax före 11 nån gång.. Nu funkar internet så jag kikade lite på Ikea's hemsida.. Mamma & Mattias är där så jag passade på att beställa nå små saker jag kan ge till Emil i julklapp :)


Nuu ska jag äta, dammsuga, duscha... Och sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0