Fredag

Ja, En liten snabb sammanfattning då om vad som hänt igår och idag. Emil kom hit igår, Vi åt middag och såg lite av en film innan vi gick och la oss.. Jag sov skitdåligt hela natten så jag var ganska så trött imorse men tvingade mig ändå till skolan vilket var väldigt nödvändigt eftersom vi hade typ en lektion bara tydligen. Jag & Cissi kikade i lite affärer innan Emil kom och hämtade mig.. Vi köpte mat som vi for hem och åt å kände lugnet vid tvn ett tag innan vi for till Boden. När vi kom dit såg vi att vi inte hade rätt verktyg med oss så det var bara luftfiltret som blev bytt idag. Vi skulle egentligen på middag idag men jag ides inte så Emil skjussade hem mig och har farit å ska vara med sina vänner nu.



Jag ska väl sitta här och fundera tills klockan blir lite mer så man får gå och sova nån gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0